Bershka
Bershka
Tom Tailor
Tom Tailor
Zara
Zara
Pull and Bear
PULL AND BEAR
O'neill
O’neill
Mango
Mango

Az emberek többsége szeret divatosan öltözködni, hiszen a divatos megjelenés magabiztosságot kölcsönöz, pozitív benyomást kelt és megnöveli az önbizalmat. Kevés az a fiatal, aki nem kíséri figyelemmel a trendeket, különösen érvényes ez a lányokra. Ezért mindig naprakészek az épp aktuális öltözködési stílusokból. Általában előnyben részesítik a márkás cuccokat. Ehhez kínálunk mi elérhető áron, jó minőségű ruhákat! Számos világmárka megtalálható ugyanis polcainkon, melyek a fiatalok nagy kedvencei: Bershka, Pull and Bear, Mango, Zara és Tom Tailor. A Palazzo egy üzlet azoknak, akik folyamatosan mozgásban vannak, aktív közösségi életet élnek, akik elvetik a sztereotípiákat, lazán és kényelmesen akarnak öltözködni. Hiszünk abban, hogy a divat az egyik leghatásosabb önkifejezési mód. Üzletünk nyitásakor nemcsak az ifjúságra, hanem a középkorosztályra is gondoltunk.  A különböző modellek között ők is találnak a stílusuknak megfelelőt. Marc Jacobs amerikai divattervező mondta: „Az egyik izgalmas dolog a divatban a meglepetés élménye. Az emberek nem tudják, mit akarnak, amíg meg nem látják.” Gyertek be hozzánk és azonnal fogjátok tudni, mit akartok, erre garancia sokszínű kínálatunk és folyamatosan frissülő árukészletünk!

Számunkra fontos, hogy vásárlásodat követően elégedetten távozz üzletünkből. Megtaláld a stílusodhoz  illő ruhát, színt és márkát. Fontos, hogy jól érezd magad benne, hogy passzoljon egyéniségedhez, vagy éppen a megjelenési alkalomhoz. Ha tanácstalan vagy, esetleg elbizonytalanodsz, hogy melyik ruha áll jobban, vagy illik hozzád, eladóink szívesen segítenek. 

Bershka

„A Bershka a spanyol Inditex Csoport új márkájaként 1998-ban jött létre. Az egyre igényesebb közönség számára a Bershka divatreferenciaként mutatkozik be és mindössze 2 év alatt 100 üzletben megszilárdítja a márka imázsát. Jelenleg több mint 1000 üzlettel rendelkezik több mint 70 piacon.

Közönségét jellemzően a kalandvágyó fiatalok teszik ki, akik ismerik a legújabb trendeket, érdeklődésük középpontjában a zene, a szociális hálók és az legújabb technológiák állnak. Az üzletekben kigondoltan elválasztott terekben találhatók meg a Bershka által kínált különböző termékvonalak. A termékek alkalmazkodnak minden egyes részleg – Bershka, BSK & Férfi – stílusához, és széles spektrumon megtalálhatók az alkalmi viselettől a sportruházatig, ill. az alapvető ruhadaraboktól a divatosabb elemekig. A Bershka ruhái csúcsminőségű divattermékek, megfizethető áron.

Bershka
Tom Tailor

Tom Tailor

A céget 1962-ben alapították Hamburgban. A társaság frottír törölközőket importált először Indiából, amelyeket eladtak Németországban, ezzel szereztek kezdő tőkét. A rákövetkező években bővítették ki a termékpalettájukat férfi ingekkel, alsóneműkkel, valamint kordbársony nadrágokkal. A két alapító ekkor kezdte el „Tom” név alatt forgalmazni a kordbársony nadrágokat. A szabóasztal mellett jött az ötlet, hogy a már jól ismert „Tom” nevet kombinálják az angol „tailor” (kiszab, szabó) kifejezéssel.

A kilencvenes évek közepén a vezetők úgy döntöttek, hogy szakítanak a korábbi hagyományaikkal, s a férfi ruházat mellett elkezdtek gyerekruhákat is gyártani, majd különböző licencpartnerek bevonásával, ékszerek is kerültek a termékpalettára. A legnagyobb lépés pedig 1999-ben történt, amikor elindították a TOM TAILOR Women vonalat, és a hölgyek számára is kezdtek ruhát árusítani.

A német minőség mindenkinek számára fogalom, amit nem szükséges tovább magyarázni. A márka tökéletesen hozza is az elé állított elvárásokat. Egyszerre elegáns, sportos és kényelmes! Könnyen párosítható bármivel, miközben tökéletes harmóniát alkot bármely összeállításban.

Zara

A Zara a spanyolországi Inditex Group vezető ruházati márkája, melyet 1975-ben alapított Amancio Ortega Gaona. Az első Zara üzlet 1975-ben nyílt La Coruña-ban, Spanyolországban. Ma már a New York-i Fifth Avenue-n, a milánói Corso Vittorio Emanuele II-n, a londoni Regent’s Street-en és az Oxford Streeten, valamint a frankfurti Zeil-on is megtalálhatók a Zara üzletek. A divatmárka olcsó árai, ám felsőkategóriásnak tűnő árui miatt vált olyan népszerűvé.

1980-ban kezdte meg a nemzetközi terjeszkedést, először Portugáliában. Az Amerikai Egyesült Államokban 1989-ben nyílt az első üzlet, majd 1990-ben Franciaországot is meghódították. A XXI. századra elérte a mai divatbirodalmi kiterjedését: több, mint 70 ország, körülbelül 1608 üzletében találhatóak meg a divatos Zara-termékek.  A cég egyaránt gyárt ruhákat felnőtteknek és gyerekeknek, de kicsit drágább a többi itthon is kapható márkánál. A ruhákra jellemző az elegancia, a nőiesség. Üzleteik eléggé elvontak, más stílusúak, mint a többi bolt. Ez teszi egyedivé, nagyszerűvé!

Zara
Pull and Bear

PULL AND BEAR

A Pull&Bear 1991-ben világos nemzetközi küldetéssel indult, és ruházati márkáját olyan fiataloknak szánta, akik elkötelezettek a környezetük iránt, közösségekben mozognak, fontosnak tartják az egymáshoz való kapcsolódást. Olyan fiataloknak, akik a mindennapi ruházatokat kedvelik, akik kerülik a sztereotípiákat, és bármit is viselnek, az a fő, hogy jól érezzék magukat a bőrükben. A Pull&Bear a legújabb nemzetközi trendeket az utcán és a legdivatosabb klubokban felbukkanó irányzatokkal ötvözi. A fiatalok stílusigényeinek megfelelően kényelmes és egyszerűen viselhető ruházatokat varázsol belőlük.

A Pull&Bear egy ritmusra mozog a vásárlóival, mindig lépést tart az új technológiákkal, társadalmi irányzatokkal, valamint a legújabb művészi és zenei trendekkel. Mindez nemcsak a dizájnban, hanem az üzletekben is tükröződik. A legendás kaliforniai város, Palm Springs által ihletett termékcsaládok folyamatosan megújulnak.

Az Inditex Csoporthoz tartozó Pull&Bear 76 piacon van jelen, több mint 970 üzletetet és a webáruházat felölelő hálózattal. Megszületésének alapgondolata az volt, hogy közelebb hozza a divatot az emberekhez.

O'neill

Az O’Neill története 1952-ben, a kaliforniai Santa Cruzban indult, ahol a márka alapítója, Jack O’Neill megnyitotta az USA első szörfboltját, a Surf Shop-ot. Akkor kevesen hittek benne, de a vizek nagy szerelmese később kifejlesztette a világ első neoprén szörfruháját, ezzel útjára indult azt a sikertörténet, amit közel 70 éve a vizes és havas sportokból indulva írunk. A termékekben folyamatosan jelen van az innováció, a felhasználók igényeire szabott kényelem. Az itthon is ikonikusnak számító O’Neill legszélesebb utcai és sportos választéka a Dockyard üzletekben található.

O'neill
Mango

MANGO

A Mango divat 1984-ben jött létre Spanyolországban. Forgalmazott termékei: női és férfi ruházat, kiegészítők, táska, cipő.  A katalóniai eredetű divatmárka sikerét egyesek annak tulajdonítják, hogy már a kezdetektől a lehető legexkluzívabb helyeken nyitotta meg üzleteit. Ki ne bízna egy olyan márkában, amely egy impozáns üzletsoron egy Louis Vuitton, vagy egy Armani üzlet között van? És mindehhez még elérhető áron! A sikerének másik titka valószínűleg az, hogy az új kollekciók napokon belül a boltokban vannak és megvásárolhatók.